Höstblommor

Lämnade en snorig och lite förkyld Felicia på dagis imorse så jag var lite nervös att dom skulle ringa från dagis idag, var den mest olämpliga dagen att vara hemma idag då jag hade massa viktiga saker att göra på jobbet. Men inget samtal kom och när jag hämtade henne vid tre var hon ute och lekte och jätte glad, hade inte varit några som helst problem under dagen, skönt!

Efter lite mys och lek här hemma så åkte vi ner till Sundsvall för hjärtat ska vara hos M till imorgon kväll, när jag hade lämnat av henne så passade jag på att åka en sväng till Birsta för lite småfix. Hade egentligen en liten "personalsammankomst" med jobbet idag, men jag kände mig inte riktigt på humör och behövde lite egentid så jag hoppade det. Fick med mig lite fina höstblommor, ljung och kryssbollar som jag ska sätta ute och göra lite höstfint =) Sen hittade jag även en dörrmatta och ett par vantar till hjärtat =)

Nu ska jag hänga lite tvätt!

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0