Jobbig lämning...

Både igår och idag har hjärtat börja gråta redan när jag börjat klä på henne för dagis, neej säger hon och börjar kramas med mig. När vi väl kommer till dagis så går det bra fram tills att jag ska gå då klänger hon sig fast i min famn och börjar gråta och ropar "mamma". Jag vet att hon slutar gråta efter bara en liten stund och jag vet att det går hur bra som helst hela dagarna där, men ändå får jag en sån klump i hjärtat och det känns inget roligt att gå på jobbet.

Min lilla lilla älskling, vill ju att du ska vara glad och ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy det där känner jag igen....Har gråtit måååånga gånger på väg från dagis. Kan inte låta bli.....



Men som du säger så VET man ju att de har det bra, men trots det är det alltid lika jobbigt och svårt,



Du ska se att det strax går över. Hon vet ju att du alltid kommer tillbaka:-)



Kram så länge!

2008-09-23 @ 09:09:26
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Marina

Jag vet precis hur det känns..som att man överger sin älskling när han/hon är jätteledsen o behöver en som mest. Att gå när Noah gråter är riktigt tungt. Inte kul alls när andra ska trösta ens barn för att man själv går. Som tur är brukar det gå över... verkar som att "gråtperioder" kommer och går.

2008-09-23 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0