Ny vecka och ny månad!

Nu är september här och det känns som hösten kommer tillsammans med den, mycket "friskare" i luften nu... riktigt härligt med höstluft egentligen =)

Hjärtat var väldigt lessen idag när jag lämnade henne men det brukar ju gå över fort så jag hoppas att det gör det idag med. Det var såå mysigt att få hem henne igår igen, jag har verkligen saknat henne. Vi åkte och köpte lite hämtmat när M kom upp med henne igår och åt tillsammans alla tre sen åkte jag och M och hyrde en film som vi såg, mysigt att umgås allihopa =)

Nu måste jag fortsätta jobba, bloggar mer när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Hej. Saknar bilder och det vore kul att se bilder från ditt nya hem :-). Blogga oftare nu ;-).

2008-09-03 @ 10:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0