Piggare!

Idag känner jag mig lite bättre, har inte riktigt lika ont längre och det gör att jag känner mig lite piggare. Är dock tröttare än vanligt men det blir nog så av pencillinet... Hämtade hem hjärtat vid tre tiden som vanligt idag och då gick vi en snabbis på affären och handlade lite, sen gick vi hem och gjorde en smoothie, gott! Sen har vi bara busat, lekt och ätit lite middag. Felicia blev helt överlycklig då det plingade på dörren och ropade högt "moffa" och det var det oxå =) Skönt för mig då kunde jag stöka undan efter middagen och hon fick lite uppmärksamhet ändå.

Nu ska jag kramas och mysa med Felicia tills kvällsrutinerna börjar här och sen när jag får lite egentid tror jag att jag ska lägga mig och fortsätta läsa min bok =)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej Feliciasmamma!



Jag heter Daniel och är en av människorna bakom www.singelplus.se Nu har vi äntligen lanserat sajten som är ett community för alla slags föräldrar men i synnerhet för singelföräldrar! Jag skulle vilja erbjuda dig en längre tids gratis medlemskap, kontakta gärna mig på [email protected] så berättar jag mer. Hoppas vi hörs!

Mvh Daniel Möllberg

2008-09-16 @ 19:19:47
URL: http://www.singelplus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0