Sjukstuga

Idag har jag varit hemma från jobbet med min älskling som är sjuk, hon hade kanske kunnat gå på dagis men efter en väldigt hostig natt och fortfarande lite snuvig så bestämde jag mig för att hon fick vara hemma och "vila upp" sig idag. För mig passade det också bra för jag hade sån hemsk migrän inatt så jag sov inte mycket alls, var till och med upp och kräktes... huvva.

Men efter att mamma kommit förbi med lunch till oss idag så somnade vi tillsammans i min säng och sov i tre timmar?! Kanske lite för länge men jag tror vi behövde de =) Får se hur det blir imorgon, skulle verkligen behöva jobba för jag har några viktiga saker som jag bör vara med på, men de är mycket hosta från övervåningen så vi får se imorgon hur hon verkar och hur natten varit...

NU börjar Idol =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas flickorna mår bättre idag!

kram

2008-09-30 @ 14:43:19
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag sitter också bänkad framför Idol! Härligt:-D



Hoppas lilltjejen kryar på sig.



Kram Karin

2008-09-30 @ 20:42:44
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0