Spagetti & Köttfärssås



Middagen blev väldigt uppskattad, så pass att det var köttfärssås över precis heela Felicia =)

Hade gått hur bra som helst på dagis idag med, hon hade slutat gråta efter en väldigt kort stund så dom tyckte inte jag hade något att oroa mig för alls, kändes lite bättre när jag hörde det. När vi kom så hittade vi post i brevlådan =) Jag hade beställt en Mora Träsk Dvd till hjärtat och jag kan lova er att den blev uppskattad, som hon har dansat, sjungit och gjort rörelser här på vardagsrumsgolvet, roligt att det blev ett lyckat köp.

Har varit lite mer effektiv idag iaf, började direkt att plocka lite då vi kom hem, och hann även med att sortera ut lite kläder som Felicia vuxit ur. Har hunnit tvätta och hängt tvätt och bjudit pappa på middag, idag blev det spagetti & köttfärssås och även två matlådor till mig, bra! Sen hjälpte pappa mig att sätta upp lite saker på väggarna inne på Felicias rum, börjar se lite bättre ut där nu snart.

Nu äre snart dags för Idol i soffan!



Och så här glad blir man när man får morfar som middagsgäst =) I bakgrunden skymtar ni en del av vårt kök, är för närvarande ett inte så jätte fint brunt kakel, men tanken är det ganska snart skall bytas ut mot... vitt =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror hon glömde kleta ner lite av pannan :)

Men lika söt som vanligt!

kram

2008-09-23 @ 21:45:56
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0