Godmorgon söndag!

Vaknade pigg och mådde hur bra som helst idag, skönt efter en kväll med lite starka drycker =) Men de blev ganska lungt och jag hade sååå trevligt med god mat, vänner och en massa skratt =) Adde och Sanna kan det där med att ordna festligheter. En sväng in på krogen blev det sista timmen, men det var sådär så efter en halvtimme kastade jag in handduken och gick hem, otroligt nöjd med kvällen.

NU är det storstädning som gäller här hemma, nu ska mitt lilla hus bli rent rent rent, finns inget bättre =) Och ikväll kommer min lilla älskling hem, som jag saknar henne ♥ Nu har jag gjort bort två helger ifrån henne, duktiga mamman!

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du kom och bra att du hade trevligt! Jag tycker också att det blev lyckat, även om jag hade kunnat skippa Svenssons. Ha det gott och tack igen för presenten. Kram

2009-04-06 @ 17:23:23
Postat av: Anna

Jaa, jag hade jätte trevligt, tack för en super rolig fest =) Ja, Svenssons hade jag kunnat vara utan jag med, men så är det ibland... Ha det så bra tills vi ses igen och sköt om dig! Kraam

2009-04-06 @ 19:00:12
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0