I'm home!

Borta bra men hemma bäst! Jag är hemma efter två dagar i Stockholm, har fått lyssna på lite seminarier, haft lite utbildning och erfarenhetsutbyte med andra skolekonomer. Vissa saker var bättre än andra men på det stora hela så är jag väldigt nöjd. Full laddad med energi och lite nya idéer som man alltid är efter sånt här =)

Jag kom dock hem till en sjuk liten sessa, väldigt förkyld och har en hemsk hosta. Så imorgon blir det inget dagis för henne, ska jag hitta något positivt med det är att jag får lite extra tid med henne imorgon innan hon åker till M för att vara där i helgen. Känns extra tomt då jag redan varit ifrån henne i två dagar, men så är livet...

Fanns väldigt lite tid till shopping men jag hann springa in på Zara och köpte lite "dagis kläder" till hjärtat. Zara är min absoluta FAVORIT affär på barnkläder, dom har såå mycket fint där =) Ska lägga ut bild på det jag handlade imorgon bitti. Nu ska jag göra lite fika/middag och krypa upp i soffan och titta på Greys, sen blire sängen... en trött Anna ikväll.

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0