Ingen återvändo!

Härmed förklarar jag "projekt trappen" påbörjat!

Jag har ända sen jag flyttade in sagt att jag verkligen vill göra något åt trappen, men jag har gruvat mig lite för det eftersom alla säger att det är ett sånt stort projekt plus att jag inte riktigt vetat vad jag vill göra. Men ikväll gick startskottet, heltäckningsmattan är nu borta på de första trappstegen och jag skrapar så jag redan har blåsor i handen =/ Tror jag bestämt mig för att jag ska måla både trappen och räcket vitt... Men ni får gärna komma med förslag =)

Lägger ut en bild på hur hemsk den ser ut idag, men ska försöka lägga ut en mer "helhets" bild imorgon... Men nu måste jag fortsätta, har ju massa annat att göra här hemma också!

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Det är ganska så fint om man brunbetsar själva steget sen måla allt annat vitt, även bakstycket vitt. Och det är enklare att få det fint och jämnt med tanke på all färg/lim som sitter på steget. Lycka till :-)!!/ Maria

2009-05-10 @ 15:34:50
URL: http://fotoamatorens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0