Så mycket kan göra så lite...

Ikväll har Felicia verkligen testat mitt tålamod, var på ICA och handlade och hon hördes över hela affären och slängde sig på golvet och skrek när hon inte fick som hon ville, kan säga att hon var VÄLDIGT billig för några minuter =) Min huvudvärk som kändes lite smått innan, exploderade kraftigt och nu känner jag mig alldeles matt med en hemsk huvudvärk... Men när hjärtat skulle sova och jag la mig brevid henne och blundade för en stund så kryper hon intill mig och viskar i mitt öra "älska dig" Som mitt hjärta smälte och allt det jobbiga var som bortblåst ♥

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: veronika

det där minns man ju, då känns det som man vill sälja dom på blocket eller liknande haha:)men sen så blir de ju så mysiga o charmiga:=) trevlig påsk på er!!! kramenD

2009-04-08 @ 08:25:42
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0