Snart helg igen!

Ikväll har jag varit ner med hjärtat till M, det är hans helg... delad känsla den här gången, som vanligt iof. Känner mig trött och slut efter en intensiv period och behöver lite "egentid" samtidigt som det känns extra jobbigt att inte vara där när hon är sjuk... Men jag stannade kvar lite extra länge ikväll, fick även krypa ner i sängen och lägga henne =) Jag var även duktig och sprang därnere på en gång, sprang Vårruset slingan och de kändes riktigt skönt. Passade på att duscha hos M så när jag kom hem igen var jag "färdig" =)

Men nu ska jag krypa ner i sängen för jag tok trött, imorgon äre fredag igen, min absoluta favorit dag =)

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: veronika

duktig du är!!:) trevlig helg på er,kram:)

2009-04-24 @ 12:16:02
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0