Tisdag!

Idag har jag varit duktig och snörat på mig löparskorna igen, känns riktigt bra att äntligen kommit igång. Nu är Beach 2009 mitt mål =) Bättre kost och lite mer träning i mitt liv, det är det nya livet och de känns riktigt bra. Har en stoor godisskål som står i mitt skåp och jag ska verkligen försöka hålla mig ifrån den. Ska vara riktigt hård med inga onyttigheter på veckorna utan bara på helgen...

NU måste jag bara köpa ett par nya skor för dom jag har är helt slut, ska försöka hitta ett par på torsdag då jag ändå åker ner med hjärtat till Sundsvall.

Nu ska jag ladda för Desperate, dubbelavsnitt ikväll, vilken lycka! =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: veronika

Du är duktig du! önskar löpning vore min grej också, men knäna tar stryk. Kram!!

2009-04-15 @ 17:52:39
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack =) Ska verkligen försöka hålla i det den här gången, men vi får se hur det går... Kraam!

2009-04-15 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0