Vad hände med mina kläder?!

Min mamma tjatar otroligt mycket nuförtiden om att jag blivit så stor och att mina byxor är för korta, och det har hon iof rätt i... jag tänker ju inte gå omkring och se ut som jag väntar högvatten, det är inte speciellt snyggt. Sagt och gjort så började hon nu ikväll att riva ut hela min garderob för att rensa undan alla kläder jag inte kan ha längre, och jag blev ju lite mörkrädd jag fick ju nästan ingenting kvar. Så mormor, jag har MASSOR med tomma galgar och plats i garderoben nu *flirt flirt* Tur att mamman är ganska bra på att shoppa nytt, för med undantag för några sommarklänningar så verkar de som hon tänkt att jag ska gå naken i sommar... =/ Nee nu ska jag återgå till min skönhetssömn, den är väldigt viktig har jag hört =)

Tss... jag hörde förresten att mamma skvallrat om det senaste i mitt ordförråd *fniss* Ibland ska man inte vara så präktig =)

♥ Kramar Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0