Vilken värme!!

Vädret den här helgen har varit helt underbart, en liten försmak på sommar värmen =) I helgen har jag krattat och städat på min lilla tomt, rensat rabatten, planterat lite blommor och satt upp tvättlinor på balkongen, känner mig riktigt nöjd med helgen =) Känner ett riktigt sug att fixa och dona här hemma, det är våren som kommer med dom här härliga känslorna.

Vår tjejfest som jag var på igår var bland de roligaste fester jag varit på länge, skrattade hysteriskt mycket, åt super god mat och drack helt underbart goda drinkar. Vad man är lyckligt lottad som har så härliga arbetskamrater.

Mitt hjärta är hemma igen och vi passade på att äta middag tillsammans på uteplatsen innan M begav sig hemåt igen.
Nu ska jag inta ryggläge i soffan och unna mig en film och lite gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0