Helgen

I helgen har vi äntligen fått smaka på riktigt sommarväder och värme igen =) Jag och hjärtat var ute i stugan hela torsdag och bara njöt av lugnet och myste, pappans helg började närma sig... Hann med att ta en löptur innan jag skjutsade ner henne till M. På kvällen blev det middag på Thai och sen bestämde vi oss för att åka ut till stugan igen och vi blev kvar ända till lördag, förutom en liten tur in till stan och gratta lilla morfar som fyllde år.

Lördag fixade jag lite pajer här hemma för sen på kvällen blev det kräftor ute på smitingen hos Johanna & Mattias, himmel så gott det var =) Kvällen avslutades med lite spel... och ni behöver inte fråga vem som vann ;) Iaf ett av spelen =)

Söndagen strålade med vackert väder också så vi åkte och plockade hallon och lite annat fix... sen blev det någon timme på smitingen men jag har inte träffat någon beach kille direkt, less efter en timme =) Åkte hem och slappade lite istället, tills den lilla söta äntligen kom hem till mamman igen ♥



Hjärtat var lycklig då hon fick se sin första groda, själv tyckte jag den mest var äcklig =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0