Lördagen som regnade bort...

Jaa vi har hunnit med lite nyttigt och vi har bakat en hel del idag, limpor som tekakor, men annars måste jag säga att fyyy vilken tråkig dag. Har inte gått att göra någonting för det har ösregnat heela tiden. Felicia och jag har varit lika less båda två tror jag, hon har mest legat i soffan och slappat... gjort små ansträngningar då och då i försök att göra något men det har slutat i soffan lika snabbt igen =)

Nu väntar vi på lite mat, vi beställde idag... efter att ha stått i köket och bakat hela dagen så orkade jag helt enkelt inte göra middag också. Ska försöka få liv i skroten bara som sover nu?! Hon kom på att hon hade ju glömt att sova så då la hon sig och sov *fniss* tokunge.

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fiiiin bloggen blivit:-)



Hoppas allt är bra med er. Håller med om vädret. Jättetråkigt!! OCh på måndag börjar man jobba igen....Huvva!



Kram Karin

2009-08-01 @ 18:33:40
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Karin

Du, jag har förresten lagt till dig i min blogglista. Hoppas det är ok:-)



2009-08-01 @ 21:45:25
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack =) Det är Elaine som varit snäll och hjälpt mig igen =)



Trist att börja jobba igen, man får vara duktig på att ta tillvara på augustikvällarna =) Såklart att det är okej, du ligger ju i min och inte har jag frågat dig om de, sorry! Men jag tycker din blogg är så mysig och ger massor med inspiration!



Kram Anna

2009-08-03 @ 09:06:58
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0