Sköna söndag!

Men herregud vilket väder!! Tokregnar och blåser, idag känns det som att jag knappt vill sticka näsan utanför dörren. Jag tycker verkligen synd om A som klev upp och åkte på golftävling imorse, kan inte vara kul att spela golf i det här vädret =/ Själv fick jag lite extra egentid i helgen då vi bokade bord för att gå ut och äta och lyssna på bröderna i fredags, hjärtat skulle egentligen få följa med men M erbjöd sig att hon kunde sova där till igår så då fick hon göra det =) Och det blev ju riktigt trevligt för oss!

Igår var en riktigt soft dag ute i stugan hela dagen, stannade ända till strax efter middag. Skrotråttan skulle dock absolut INTE åka hem då, hon skulle sova hos mormor & morfar. Jag börjar snart känna mig lite bortprioriterad =( Blir kanske att jag åker ut och hämtar henne och tar en tur till Birsta... känns som en perfekt "Birsta dag" =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Linda T

Om det vore så väl att det bara 14 timmar på fyra dagar =) Men det var även de vanliga tiderna, dvs 8-16 + övertiden.



Hoppas allt är bra med dig och lilla fröken som blivit så stor.



Kram

2009-08-17 @ 18:20:39
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0