Skönt för mamman =)

Felicia har ätit så otroligt dåligt nu ett par veckor, ibland har det handlat om ett par tuggor till lunch och ett par till middag och det är det enda hon äter... När det varit så mer än ett par dagar börjar man faktiskt bli lite orolig, även om det sägs att barn äter när dom är hungriga. Men när det började synas på henne att hon tappade lite vikt så blev det lite jobbigt för mamman... Men nu har hon ätit såå bra den här veckan, har ätit flera portioner både till lunch och middag, då känns de mycket bättre för mamman =)

Just nu har Felicia tappat ut ALLA sina pärlor på golvet... men jag fick inte hjälpa till att plocka upp dom. "De var jag som gjorde de" svarade hon mig när jag började plocka ♥

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0