Välkommen helgen!!!

Idag är det min absoluta favoritdag, fredag! Då har man heela helgen framför sig, den uppskattas dock ännu mer när man jobbar men idag ska jag passa på att njuta lite extra av min sista semesterdag. Solen strålar på en blå himmel så jag får se vad jag hittar på idag... Skrotråttan är ju nere hos M idag så jag har helt "fria händer" =)

Blev inget mer bloggande igår för jag var bara hem en snabbis efter att jag skjutsat ner F till Sundsvall och sen kom jag inte hem något mer förrän nu på morgonen ;) Och idag är jag som en ny människa, tänk vad lite sömn kan göra =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Hmmm men man undrar ju hur mkt SÖMN du fått..... ;P

2009-08-14 @ 13:48:49
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Skrattar... jag sov så gott så ;)Men lite av allt är väl de bästa eller ;P

2009-08-14 @ 17:32:24
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0