Betydligt piggare!

Åh vilken skillnad på hjärtat från igår, mycket piggare är hon idag... jag hoppas att det är pencillinet som börjat verka redan. Till lunch idag var det inga problem att få i henne medecin *skönt* jag provade med "glassmedecin" tipset jag fick av Marina, tack för tipset vännen! =)

Vi var tom ute och åkte lite pulka och skottade lite på förmiddagen och det tror jag bara gjorde gott, för oss båda =) Vi har ju knappt varit ute på hela veckan...



Hemkommen från Vemdalen så var man lite sugen på kurragömma =)



Att prova pappas mössa är ju superkul =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Va glad jag blir att höra att det funkade med samma knep för er!! Härligt!

2009-02-20 @ 19:59:02
Postat av: marie

Underbara bilder på sötnosen!

2009-02-20 @ 22:31:58
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0