Det börjar bli bättre!

Jag tror det ÄNTLIGEN är påväg att vända för Felicia, febern var drygt 38 grader nu på kvällen. Hon har även varit väldigt pigg idag, endast sovit en gång och ätit jätte bra så det känns jätte skönt för mamman =) Men hon får stanna hemma imorgon ändå, farmor är snäll och ställer upp så jag kan jobba lite. Kanske hon kan gå några timmar på fredag istället, vi får se...

Min utbildning idag var helt värdelös!! Jätte tråkigt, hade förväntat mig mycket mer, kändes stressande att jag la ner en hel dag på det när jag istället kunde varit på jobbet, men men svårt att veta i förväg. Kanske dumt av mig att förvänta mig att man kunde få ut något mer i Kramfors *haha* Jag fick ju iaf besöka Kramfors svar på Waynes Coffee... Valles Coffee, den ni =) Nu har ni missat något ;)

Nu ska jag återgå till mitt sällskap i soffan, myssigt!

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0