Gomorron torsdag!

Här hemma blev det en tidig morgon idag, klockan sex tyckte Felicia att det var dags att kliva upp och titta på Pippi... mamman var dock inte lika pigg på de men när jag insåg att hon inte skulle somna om så tog vi med oss täcket och kudden ner till soffan och låg där och myste till lite film... Men lite trött är jag ändå på mina två bruna för de blev en ganska sen kväll, hade lite besök och vi spelade bland annat lite spel =) Nee ni behöver inte f råga vem som vann, för de är ju ganska självklart *tihiii*

Nu tror jag att tjejerna i huset ska hoppa in i duschen och sen får vi se vad dagen har för roligt att bjuda på... ikväll kommer iaf lillebror hit på middag, myys barra!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0