Det känns bättre...

Jaaa, vilken skillnad i förkylningen idag mot för igår... finally =) Har jag tur så kanske jag är HELT frisk till helgen, för då är det partaj och då vill man känna sig frääsch =) Eller så gott det går iaf =) Måste springa på stan imorgon och se om jag hittar något att ha på mig... I helgen köpte jag iaf äntligen jackan jag tittat på så länge, en svart kort skinn jacka, I lika it a lot =)

Nu sitter hjärtat och äter russin och jag fastnade som vanligt här. Ska sätta igång en maskin tvätt och plocka undan lite innan vi åker och hämtar pappa, sen ska vi på middag, skönt!

Kommentarer
Postat av: veronika

Ja har en utmaning till dig! kramis=)

2009-01-29 @ 14:22:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Du har blivit utmanad!

- Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)

- Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)

- Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den .

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

2009-02-02 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0