Felicia diskar...

Har varit på en jätte mysig middag hos min faster och hennes familj ikväll, super god mat fick vi.... jag var genast tvungen att be om receptet =) Innan vi åkte dit hann vi med att vara ute och åka pulka på em, hem för att ha lite disco och sen hoppade vi på en stor madrass vi la ut på vardagsrumsgolvet. En riktig mysdag har vi haft =)

Felicia var såå trött när vi kom hem från middagen vid halv tio, ville inte sova där... Så jag hann bara gå på toaletten när vi kom hem och när jag kom ut så hittade jag henne sovandes på madrassen i vardagsrummet, lilla sötnos!

Annars har Felicia fått diska helt själv idag för första gången... självklart blev det dokumenterat i bild =)



Hmm... är det den här konstiga saken jag ska använda?!



Tycker fortfarande att det är en aning konstigt...



Men nu börjar jag förstå grejjen med det här...



Och då var det ju riktigt roligt =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Va stor och duktig din tjej har blivit! Sötis är hon också! Noah hälsar! Kram!

2009-01-06 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0