Frusen...

Känner mig väldigt och frusen och mår lite små konstigt ikväll, undrar om det är min kropp som strejkar lite för att jag fått så lite sömn den senaste tiden. En kombination av mycket i huvudet och att skrotråttan väckt mig mycket på nätterna den senaste tiden... Jag har alltid haft jätte lätt för att somna om på nätterna när jag varit vaken men nu har jag jätte svårt, kan ligga jätte länge utan att somna, undrar varför de blitt så...

Men nu sitter jag under filten och myser med lite the och fullkornsskorpor, ska strax gå upp och bädda rent i min säng... då kanske jag sover som en prinsessa inatt =)



Men när jag ser det här leendet då smälter jag och glömmer bort all min trötthet *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Karin

Känner igen det där med svårt att sova! Jag har varit likadan den senaste tiden trots att jag egentligen är JÄTTETRÖTT! För min del tror jag att det beror på en massa småprojekt jag ska göra, som jag ligger och funderar över, + att Elin ska börja på dagis och man oroarsig lite för det mm....



Kanske har du bara mycket i huvundet just nu?



Hur som helst hoppas jag att det snart går över.



Kram Karin

2009-01-13 @ 08:55:28
URL: http://kakansdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0