Godmorgon helgen!

Idag är jag pigg och glad, har en helt annan energi i kroppen =) Beror nog delvis på att jag vet att mitt hjärta kommer hem igen och att jag även hade en jätte trevlig kväll igår. Johanna gjorde så god mat och sen avslutade vi kvällen med två omgångar TP, myssigt =)

Nu har jag precis ätit lite frukost och startat en maskin tvätt. Ska göra ett ryck uppe i sessans rum nu, städa och byta till rena sängkläder, vill att det ska lukta gott och var mysigt där när hon kommer hem =)

Hoppas ni har en jätte mysig lördag idag!

♥ Kramar Anna ♥



Dom här blommorna är till alla er som lämnar så söta och snälla kommentarer till mig =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!

Ja du, just nu sitter jag å väntar på att Noah ska somna så jag kan plocka fram chipset.. =)

Så nyttig e jag.. Fattar inte varför man inte kan ha ett vettigt nyårslöfte..

Har du varit så duktig så du har nått?

Vi e nog hemma både Måndag å Tisdag, så det är bara att kika förbi. Hör av dig så vi inte är på stan å ränner bara. Så får Felicia och Noah leka lite.. Nu ska jag sätta mig i soffan och kika på Körslaget.

Ha en trevlig kväll.

Kram

2009-01-03 @ 20:17:00
URL: http://famkassberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0