Måndag!

Jag är fortfarande hängig, stundvis på jobbet fick jag sitta och blunda för det rann ur både näsan och ögonen så jag kunde inte öppna dom, men jag fick en del gjort iaf så helt bortkastat var det inte. Fick även hålla i samverkan med facken på eftermiddan för min chef var sjuk... och de var ju en ny erfarenhet, gick väl lite sådär *ler* Men nu har jag testat på det också =) Kände dock när jag kom hem att det började kännas lite bättre så jag hoppas det är påväg att vända, vill inte var sjuk nått mer nu...Vi hann även med en sväng upp till "moffa" för att åka lite "blandbil", väldigt uppskattat hos lill Flisan =)

Nu ska jag göra lite the och gott fika till mig själv, tända några ljus och krypa upp i soffan för att titta på Bonde söker fru - Bröllopet, är man tjej så är man =)



Titt, vilka fina blommor jag fick i helgen... =) *hihii*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0