Ont Ont Ont...

Jag har såå ont i min nacke idag, åh så jobbigt det är man blir jätte trött av det, och varje gång jag ska lyfta Felicia så känns det som tusen knivar, uscha =/ Igår på jobbet satt jag i samma position och stirrade ner på ett papper hela dagen för att rätta en sak, inte van att sitta så nuförtiden... Kände att jag fick lite ont i nacken så jag försökte stretcha och röra på mig emellanåt, men idag gör det ondare än någonsin... tråkigt =(

Och imorse när jag vaknade hade jag fått mess av Evan, hennes och Mattias lilla prins hade tittat ut inatt, ÄNTLIGEN kan man säga =) Stort Grattis till er alla tre och vi längtar till vi får komma och snusa lite på han =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0