Världens bästa föräldrar!

Nu har vi precis kommit hem från middag hos Ms mamma i Sundsvall, hela hans familj var där, jätte trevligt! M fyller år imorgon så jag och Felicia hade köpt två krukor med tillhörande blommor som han kan ha i köksfönstret, tror han tyckte om dom =) Annars känner jag mig helt slut, är lite mycket på jobbet just nu som ska avslutas på det förra året och jag får inte ritkigt till det som jag vill, stressande =/

Jag blev såå glad när jag klev innanför dörren då jag kom hem för där stog en påse med en jätte fin tulpanvas och en bukett tulpaner, mina underbara föräldrar hade lämnat det till oss =) Jag älskar tulpaner, är så vårigt och fräscht... så nu fick jag sån lust att verkligen storstäda här hemma, tror det blir det i helgen =) Men nu står dom så fint på bordet här hemma, ska försöka få ett fint foto på dom sen. TUSEN TACK mamma och pappa, ni är bäst!

Nu ska jag äta popcorn och se på Let's Dance =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0