Godmorgon onsdag!

Då nätterna är lite sisådär med sömn nu då hjärtat är sjuk så hoppas man på att hon kanske sover lite längre på morgonen... men ack så fel jag hade, 6.20 ville Felicia kicka igång dagen och vad har jag för val då?! =) Har legat och halvsovit på soffan med skroten har tittat på barnprogram. Febern är lite bättre idag, 38,7 stog termometern på när hon vaknade idag så jag hoppas det har vänt.

Igår kväll var J & M här, Johanna hjälpte mig att fixa håret så nu är jag lite mörkare än vanligt =) Sen blev det lite kaffe och tv.

Ska tydligen bli fint väder idag, men än så länge ser det inte så ljust ut... håller tummarna

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Sömn får man ju inte för mycket av...

2009-07-22 @ 08:23:17
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Oj va mkt kort på dig nurå! Det gillar vi serru! :D:D:D

2009-07-22 @ 23:24:11
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0