Godmorgon tisdag!

Idag var jag såå trött när jag vaknade, Felicia sov lite sisådär inatt... drömde och hade sig, sen klockan kvart över sex tyckte hon att det var lagom att kliva upp =/ Så nu sover hon en liten nap på soffan, rutiner blir som bortblåst då det är semester =) Ganska skönt, att ta det som de kommer!

Idag är vädret verkligen jätte tråkigt, kallt och blåsigt... Så jag har precis gjort mig ordning och ska nu väcka hjärtat och sen åker vi ner till Birsta, får se vad vi kommer hem med för shopping =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Fletch

"få se vad man kommer hem med" jo ja tackar ja! Jag har sett dig live i Birsta så jag gissar att stället blir rätt utplockat :-)

2009-07-07 @ 10:08:34
Postat av: Anna

Hahaha, du har så rätt såå Fletch. Det är helt tomt på Birsta nu ;) Men nu har varit där får man ju blåsa dammet från hyllorna :D

2009-07-07 @ 17:43:19
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0