Härliga sommar!

Vilket underbart väder det varit idag =) Cyklade hem på lunchen och åt lite mat och passade på att lägga mig i solstolen på baksidan, behöver jag säga att det var jobbigt att cykla tillbaka på jobbet?! Borde vara förbjudet att jobba såna här dagar. När jag hämtat hjärtat på dagis fortsatte vi att mysa i solen, jag pysslade på lite på baksidan... klippte gräset, rensade rabatten och lite allmänt fix. Felicia hjälpte till hon med, hon fick ett alldeles eget litet "trädgårds-kit" av min moster förra veckan och det invigde hon idag =) Hjärtat har för övrigt kommit in i en period där hon säger "va" om precis ALLT man säger, så allt får upprepas två-tre gånger, man blir lite små tokig ibland =)

Nu har jag precis kommit in efter att ha suttit ute och myst med Johanna, älskar dessa sommar kvällar!

♥ Kramar Anna ♥

Glömde ju säga att idag fick jag  veta en super rolig hemlis.... *tihiii* Blev såå glad =)

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Fnihii.. Såg att du ändrat nu! :D



Härligt att du är tillbaka! Men hur gåre me löpningen? Du är ju min förebild nu!



Å så vill jag veta om hemlisen! Du kan inte skriva så å sen inge mera..... :P



Förresten, när ska vi ses?



KRAMIS

2009-06-28 @ 19:10:37
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anonym

Jaa, bra va ;)



Jodå, de gick sådär ett tag men nu är jag tillbaka =) Hemlisen får du veta mer om sen... när jag får säga mera ;)



Jaa jag kommer ner på onsdag, kanske en fika då?



Kraaaam!

2009-06-28 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0