1...,9

Ibland kommer hjärtat in i faser då jag tror hon gör ett riktigt "skutt" i utveckligen, glömmer av mig att skriva om de här i bloggen, trots att det är egentligen mest därför jag bloggar, för att sen komma ihåg allt och ha det dokumenterat. Hon har blivit otroligt duktig på kort tid att vara utan blöja, kan i princip vara utan en hel dag... till och med när hon sover =) Men på natten fortsätter vi ett tag till. Sen har hon under en period varit väldigt intresserad av att räkna, men kastat om siffrorna som hon velat... men nu har det lossnat, och hjärtat kan... räkna till nio, hennes mamma tycker hon är super duktig =) Inte bara en gång, utan gör det lite nu och då, så de är ingen lyckträff som jag själv trodde först.

På tisdag kommer mina favorittjejer hit på middag, länge sen dom var här nu =) Måste bara fundera ut vad jag ska bjuda på... kanske soppa?! Och baka något gott bröd till så jag får inviga min nya brödpåse =)



Stelton brödpåse, fast min är helvit.... jag älskar den redan =)

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej Anna!



Följer fortfarande din blogg trots att jag är oförskämt dålig på att kommentera.

Ler när jag läser, Oliwer håller oxå på att räkna litegranna nuförtiden. Han är så söt för han vet att om vi säger siffran 1 så vill vi att han ska härma oss så då säger han endera 4 eller 8 osså skrattar han. Han hoppar ALLTID över 1, 2 och 3 men när vi kommer till 3 så säger han 4 och sen när vi säger 4 så säger han 5 - så han ligger som steget före oss hela tiden =)

Roligt med deras utvecklingar!



Gud så mysigt med era tjejkvällar!

Att bara sitta o fika/äta samtidigt som man pratar en massa.



Kram Suzanne

2009-03-16 @ 15:53:33
URL: http://snuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0