Bakning pågår...

Jaa idag tycker jag faktiskt att jag varit ganska effektiv, när jag hämtade hjärtat på dagis så promenerade vi direkt till Ica och handlade lite. Sen hem för att baka kärleksmums, med rosa strössel som garnering, såklart =) Tvättade en maskin tvätt, diskade lite och gjorde storkok av spagetti & köttfärssås, flera matlådor till mig, mycket bra! Fast sen får jag såklart dåligt samvete för att jag kanske inte umgåtts och lekt tillräckligt med hjärtat, imorgon ska jag bara kramas och umgås med henne hela em... Nu sitter hon och myser framför Emil och ögonlocken ser rätt tung ut. När hon somnat ska jag passa på att baka Nougatkakor också.

Ikväll är de premiär för Desperate, lovely! Men tänk om jag hade bott närmare mina "sejer" då hade vi kunna myst, som förr i tiden =( Ska annars försöka komma i säng tidigt för jag har fruktansvärt ont i halsen, vill inte bli sjuk nu =(

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0