Bloggpaus!

Men nu är jag tillbaka, mer inspirerad än någonsin =) I helgen har jag varit i Stockholm och haft en riktig tjejhelg med Fia, såå mysigt var det, precis vad jag behövde nu =) Vi har shoppat, myst, druckit massa vin, ätit gott och besökt Sthlms nattliv och jag har bara fått vara Anna en hel helg och bara tänka på mig själv. Jag fick ett härligt lugn i kroppen efter den här helgen och många tankar har ramlat på plats efter några månader med mycket upp och ner... nu känns det som jag vet vad jag själv vill och behöver.

Men idag är jag tillbaka i vardagen och vabbar med Felicia, hon är dock ganska pigg men har en hemsk hosta... men jag tror nog att det får bli dagis imorgon. Idag vill jag ge mitt hjärta en STOR guldstjärna för hon har varit så otroligt duktig på att sluta med blöja, har det aldrig hemma nuförtiden, oftast utan på dagis och inatt sov hon sin första natt utan blöja och det gick sååå bra. Vaknade och gick upp och kissade en gång men annars höll hon sig hela natten, mamman blir stolt! =)

Hjärtat sover gott på soffan nu men när hon vaknar ska vi ta en prommis bort till macken och hämta ett paket till mig =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh där har ju jag o tobbe också varit hela helgen:)vi har också shoppat,sörplat vin, vart o stuffat:) stor kram!

2009-03-30 @ 18:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0