Ny vecka!

Måndag igen, tänk så tiden går fort... Först en ganska vanlig dag på jobbet, sen hem och pussas lite med hjärtat innan det var dags att styra upp lite middag. Sedan fick hjärtat vara med mormor & morfar för jag var och spelade innebandy med några från jobbet, fyy så jobbigt de var, tragiskt hur otränad man blivit... men jag ska försöka ta tag i det nu. Spinning är inbokat på fredag lunch, hoppas jag får ihop tiden bara =)

Känner sån stress nuförtiden över allt man vill hinna med, har ständigt ont i magen för de är något man är stressad för... Jag vill vara en bra mamma och ägna mycket tid åt Felicia, jag vill hinna träffa alla mina vänner mer än idag, jag vill hinna hålla fint hemma och kanske fortsätta göra om lite och sen vill jag försöka hinna träna lite. Känns inte som jag hinner med något bra... allt blir bara halvhjärtat =/ Måste försöka börja planera lite bättre tror jag...

 


Titta så fina kläder som mamma/mormor kom hem med från Sthlm idag =) Två små söta västar till hjärtat, en i svart och en i jeans... sen några trosor till stora tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0