Onsdag!

Ikväll har vi varit på kalajs, min "lilla" kusin Anton gick och blev 16 år, vad hände med tiden?! =) Blev middag på donken innan för ikväll orkade jag inte med något annat... Är trött och har en hemsk huvudvärk idag, Felicia har två nätter i rad nu vaknat vid halv ett och varit jätte arg och ska inte sova något mer säger hon =/ Känns ju sådär kul tycker jag med tanke på att då är jag typ döendes....  Vet inte varför de blivit så, hon är inte helt vaken heller... känns som att hon är mellan att sova och vara vaken, knasiga skrotråtta. Hon fick även ett fruktansvärt utbrott idag på dagen, hon skulle inte klä på sig... Sparkade, rev och slog sin mamma, inte så kul =(

Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av Greys, måste bara skynda mig att plocka undan lite disk och hänga lite tvätt...

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Flisan

Ush då! Felicia arg! men men tänk vad konstig hon skulle vara om hon var snäll jämt?!...det är väl knappast nån normal unge som inte "hatar" alla som bestämmer över vad dom ska göra.

Pussar till duktiga mamman // Edie B

2009-03-23 @ 22:21:48
URL: http://liiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0