Rosa glitterkakor...

Fick ett recept av en kollega på små mördegskakor med marräng och mandel, super goda när jag fick smaka hennes. Men eftersom jag bestämt mig för att ha ett rosa kalas till sessan slog jag till och hällde i lite röd karamellfärg i marrängen, vet inte om de var så jätte bra. Resultatet blev iaf små kakor med rosa glittrig sörja över, men men dom blev rosa och dom smakade faktiskt riktigt bra =)

För övrigt så har jag väl själv förstått att jag är inne i någon "period" för tillfället, fick prata av mig med lilla mamma idag på lunchen, så lilleskutt tårarna kom... inne på Thairestaurangen, kanske inte stället jag ville sitta och gråta på =/ Sen har jag min underbara vän Johanna, som alltid säger rätt  saker och som alltid lyssnar på mig, du betyder så mycket för mig. Min chef som varit ett jätte bra stöd för mig det senaste året, sa en gång till mig att i många fall kommer det ett bakslag, och ibland behövs det för att man skall kunna bearbeta allt och verkligen kunna gå vidare. Jag förstog inte vad han pratade om... Men allt han ville var att jag skulle vara beredd den dag det kom, det var jag inte... jag var inte alls beredd på att det skulle komma nu...

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Evan

Tänker på dig gumman! Du är stark och kommer att ta dig igenom detta oxå. På tisdag kommer vi till dig om du orkar förstås :/ Massa kramar!

2009-03-05 @ 10:30:52
URL: http://evafundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack vännen! Men Fia kunde inte på tisdag så jag vet inte riktigt hur de blir... Men för mig får ni gärna komma =) Kraam!

2009-03-05 @ 13:06:51
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0