♥ Vänner ♥

Idag har vi haft mina "tisdagstjejer" på middag, såå mysigt. Nu är min kropp fylld med lite extra energi efter detta besök, tycker om er så mycket mer än ni anar och varje gång jag är med er inser jag hur mycket jag saknar att ha er nära ♥

Jag bjöd på en Kräftsoppa och till det blev det hembakt bröd, lät som det blev uppskattat =) Både jag och hjärtat fick present, själv fick jag ett litet spa-kit så nu ska jag ta hand om mig själv så jag kan lukta lite gott och njuta. Tack!



Söta lilla Axel...





En puss måste han ju såklart få ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihiii! så mysigt det va! Tycker Annan är en frän tjej!

Puss

2009-03-18 @ 20:18:49
Postat av: Fletch

Vahettereeee... De va jag som skrev ne :-)

2009-03-18 @ 20:19:40
Postat av: Sofia

Å du vet ju att du inte kan skriva såna dära saker.. Jag blir ju så blödig så här tidigt på mårrån.... ;D

2009-03-20 @ 06:32:52
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0