Ny vecka!

Kändes sådär att jobba idag, var mycket skönare att vara ledig =) Efter jobb blev det iväg för att handla lite mat, bjöd pappa/morfar på middag, lasagne med sallad blev det idag. Nu har jag precis fått en kaffe och hjärtat har druckit välling, hon är riktigt "måndagstrött" idag så hon somnar nog snart... Bra för mig för jag måste deklarera *i sista sekund*, lite lägenhetsaffärer och annat gör att jag skjutit på det för de känns så jobbigt =/ Sen blir det lite fix och trix här hemma, måste slipa några trappsteg...

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej :)

Jag har skickat ett mail men vet inte om jag har rätt adress till dig, kolla om du fått nåt ;)

Hoppas Eva är upptagen med att förbereda så att hon inte hinner läsa bloggar och inlägg; men mailet handlar iaf om dopet :)



Vi hörs!

kram

Lina

2009-05-04 @ 23:22:25
Postat av: Anonym

Hej hej :)

Jag har skickat ett mail men vet inte om jag har rätt adress till dig, kolla om du fått nåt ;)

Hoppas Eva är upptagen med att förbereda så att hon inte hinner läsa bloggar och inlägg; men mailet handlar iaf om dopet :)



Vi hörs!

kram

Lina

2009-05-04 @ 23:22:58
Postat av: Anna

Heej Lina! Jag har fått =) Och jag är gärna på... pratade lite med Fia igår, men jag svarar på ditt mail istället =)



Kramar Anna!

2009-05-05 @ 08:09:38
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0