Valborg!

Här hemma har vi bara njutit av långledighet, fint väder och att umgås =) Underbart med lite längre helg och att vi hade turen att få sånt underbart väder var verkligen ett plus i kanten =)

Valborg blev en jätte trevlig kväll, det blev trerätters med grillning här hemma... Johanna och jagdet blev uppskattat. Menyn blev, tomat & mozarellasallad, sen grillspett med potatisrulle, sås och sallad och till efterrätt, daimchokladmousse med bär. Vid tre-tiden skickade jag hem dom sista för då orkade jag knappt hålla ögonen öppna längre =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, jaha, men det är bara att öva :) Jag har ett 18-135, till D80 (Nikon) Visst var det en sån du köpte? :) Pappa har just köpt ett 70-200 (tror jag!) Riktigt bra, han har en d40x, Nikon. Skulle kanske hellre investera i ett sånt även om jag är jättenöjd med mitt, men om du redan har ett, kan tippa 18-55 objektiv kanske, då skulle det kompletera bra ;) Kramar till er!

2009-05-03 @ 16:15:47
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Fia

Men vilken snygging längst ner!!, måste säga att jag är sjukt stolt över det kortet! :) men tack för en supertrevlig kväll... puss

2009-05-07 @ 16:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0