Längesen...

Ja nu vare längesen jag uppdaterade här IGEN, men det har varit mkt på sistonde.... och kanske mycket tankar som jag inte velat dela med mig här på bloggen och då har jag istället valt att inte skriva alls. Men vi mår bara bra, och nu är det "bara" jag och Flisan i teamet igen, men det känns som ett bra beslut och jag mår jätte bra, det är huvudsaken =) Är det inte rätt så är det inte...

Men nu ska jag försöka lägga mer fokus på Felicia här som de var tänkt från början och mer foton måste det bli =)

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Tråkigt att det inte funkade med kärleken, men kul för oss andra att det kommer mera inlägg och mera foton :-).

2009-11-16 @ 15:49:50
Postat av: Maria Östberg

Tråkigt att det inte funkade med kärleken, men kul för oss andra att det kommer mera inlägg och mera foton :-).

2009-11-16 @ 15:49:51
Postat av: Maria Östberg

Tråkigt att det inte funkade med kärleken, men kul för oss andra att det kommer mera inlägg och mera foton :-).

2009-11-16 @ 15:49:56
Postat av: Maria Östberg

Oj, sorry haha

2009-11-16 @ 15:51:08
Postat av: Linda - Rosa chica

Jag och min pojkvän sparar pengar till en resa. Skulle du vilja hjälpa oss genom att bara trycka på länken Spela ni med och vinn pengar! i mitt senaste inlägg i bloggen? :D



Skulle betyda grymt mycket!



http://rosachica.blogg.se

2009-11-16 @ 16:09:32
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Sofia o Hugo

Hallååååååååååå?

2009-12-29 @ 19:44:19
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0