Tisdag

Här sitter vi och myser med lite frukost och tända ljus, insett att jag verkligen älskar hösten... när det är lite kallt och mörkt ute kan man sitte inne och mysa i soffan med massa tända ljus tillsammans med dom man tycker om som mest =) Felicia är jätte pigg idag, vet inte vad de var hon fick igår... var kanske inte magsjuka ändå, vad vet jag. Men hon kräktes två gånger inom loppet av en timme sen blev det inget mer av de, kanske bara var något hon hade ätit?!

Eftersom jag ändå sagt att vi skulle vara hemma idag också så är vi hemma och myser och fortsätter pyssla på lite här... Igår var jag inte utanför dörren på hela dagen så idag ska vi ta en prommis till skomakaren och en sväng på Ica. Sen måste jag ju packa också för vi åker direkt efter jobbet imorgon =)

Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0