Äntligen helg!

Jag är uppe med tuppen, när jag väl har sovmorgon då kan jag inte sova. A klev upp tidigt imorse för att jag älg och jag är riktigt kass på att somna om när jag väl vacknat så till slut var det bara att kliva upp. Igår kväll blev det middag ute, dock inte på den restaurang vi ville för det var fullt =( men det blev bra ändå, mysigt med lite egentid. Sen mötte vi upp våra vänner och gick på bio "Flickan som lekte med elden", jamen den var ganska bra, fast absolut inte lika bra som den förra och de tror jag vi alla var överens om.

Nu har jag tänt lite ljus och ska äta lite frukost i soffan sen tror jag det blir en promenad och en stund i solariet idag. När A kommer hem från jakten åker vi ut till stugan och stannar där tills imorgon, festligheter står på schemat =)

Kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0