Barnskratt...

Idag var en BRA dag på jobbet, det mesta gick som jag ville och dom dagarna är få =) Tiggde lite middag hemma hos mamma och pappa till mig och skrotis, skönt att slippa tänka på det ibland. Nu har min lilla älskling precis somnat efter att vi haft en mysig stund i hennes säng, läste saga och låg och pratade om lite allt möjligt. Lite bus hann vi med också, det finns inget som värmer mitt hjärta så mycket som när hon skrattar riktigt hjärtligt... och ikväll avslutade hon med att krama om mig riktigt ordentligt och berättade att hon älskar mig. Vad jag är stolt över dig min skatt!

Nu väntas IDOL så nu ska jag krypa ner i soffan =)

Kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0