Lördagmorgon

Oj vad den här veckan gick fort, jag hann inte riktigt med mig känner jag. När jag tänker tillbaka så vet jag inte riktigt vad jag har gjort =) Mest fixat lite här hemma och förutom alla "måsten" så har det blivit soffan på kvällarna. Har börjat riva ut min lilla toalett nu, ska fräscha till den med lite färg och korgar och sånt bara. Tror att det kommer att göra mycket!

Igår var vi ute i Hussjö (ett släkthus som A har söder om Härnta), där har knappt blivit städat sen -92 så det är lite att städa. Men huset är otroligt fint och har potential att bli riktigt bra tror jag =) Jag och Felicia vaknade tidigt (läs Felicia) så nu sitter hon och ritar och jag passar på att stjäla lite datatid. Idag är vädret lite halvtråkigt men tror vi åker ut och fortsätter att städa, måste para packa en liten "lekväska" till Flisan.

Nu ska jag börja med lite frulle tror jag!

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Flisan

tack gumman, jag kan behöva en lekväska

2009-09-27 @ 22:07:29
URL: http://liiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0