Nu är jag här igen!

Jamen kommer man ifrån det ett tag... så blir man lite bekväm och då känns det på något sätt lite jobbigt. Men för er mina vänner lite längre bort, som jag inte träffar så ofta, ska jag försöka bättra mig och uppdatera er om vad jag gör på dagarna =)

Har varit en otroligt hektisk tid på jobbet på sistonde, även idag... men jag hoppas att det kanske vänder strax. I torsdags började jag även en skolledarutbildning, med sikte på rektor. Jaaa en dag kanske jag blir det =) Blev lite sen hem från jobbet idag så vi åt skräpmat på Big Boy med mamma och pappa, sen hem för att skynda oss ut och njuta av det härliga vädret. Vi lekte i sandlådan, spelade lite fotboll och cyklade. Lilla skrotisen har inte nått ner till tramperna på trehjulingen tidigare men idag gick de bra, så vi har övat på att cykla =)

Nu sover hon gott och jag sitter och slappar i soffan med tända ljus och en glass i handen.

Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Vicky

ÄNTLIGEN!!!!!! Kramar i massor!!!

2009-09-15 @ 09:27:39
Postat av: Vicky

Äntligen!!! Kramar

2009-09-15 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0