Dagens kommentar

Många bloggar har ju dagens outfit så jag ska ju inte vara sämre, men jag har min egen variant "Dagens kommentar" och då är det inte från mig utan från min bubblande treåring. Att hon har en pappa som inte är riktigt som alla andra kan i många fall vara en väldigt enkel förklaring men ibland har hon faktiskt ganska kloka kommentarer min lilla skatt, och då kommer det såklart från mamman ;)
Idag när jag skulle hoppa in i duschen är det ett under att jag inte halkade och slog ihjäl mig för då löd konversationen så här
" Felicia - Men mamma du kan inte klä av dig här för då kan jag se din mutta
Jag - Jaa de är sant men det går nog bra ändå
Felicia - Pappa säger att han sett din mutta för innan jag föddes låg ni med varann"
Vad säger man?! Tror hennes pappa glömde bort hennes ålder för ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0