Anna dagen!

Oj så många som grattat mig idag, för en namnsdag!? Men tack så jätte mycket för det! Torsdagar innebär att hjärtat åker till M så efter att jag lämnat henne där åkte jag till Birsta för att inhandla lite julklappar, fick med mig tre stycken hem iaf och har väl inte så många kvar nu, känns jätte skönt. Felicias julklappar är nu klar, köpte en rosa CD-spelare idag och nu får det räcka =)

Nu är jag helt slut då jag har en envis förkylning i kroppen och en hektisk dag bakom mig så nu ska jag sluta ögonen och ladda för en ny dag imorgon, då blir det tjejmys och IDOL-final =)

Kommentarer
Postat av: Coquina

Grattis på namnsdagen till dig!

2010-12-09 @ 23:14:56
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0