Allergi?

Himmel så skönt med fredag, för mig ska de bli så mysigt att få några dagar att mysa med skatten. Avslutade veckan med att köra spinning på lunchen, härligt. Sen blev det en tur på stan efter jobbet, en klänning, tunika, termos och lite annat smått fick följa med mig hem. Vem vet, jag kanske slår till och visar en bild imorgon =)

Annars känner mig lite orolig för mitt hjärta, hon åker på de mesta nu känns de som. Ikväll fick hon någon allergisk reaktion, mot vad vet jag inte. Fick utslag på hela kroppen som tokkliar på henne, även upp mot halsen och de känns inget roligt. Hon har precis somnat efter några attacker av panik, håller tummarna för att hon får sova nu annars får jag ringa primärvården så hon får komma in och få något.... Lilla skatten =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0